dimecres, 15 de setembre del 2010

Benvinguts/es!


Abans de començar la presentació pròpiament dita d'aquest nou blog, cal donar-vos la benvinguda a aquest nou espai universitari on podrem compartir opinions, idees, apunts, etc. i on espero que tots junts puguem ajudar-nos mutuament compartint vivències al llarg de la nostra formació com a mestres/as durant aquests quatre anys.


Sóc la Irene, tinc divuit anys i procedeixo de l'escola Tecnos on he fet batxillerat en modalitat científica. Actualment estudio Educació Infantil a Blanquerna i estic molt segura de la decissió que he pres realitzant aquests estudis, ja que desde ben petita la mainada m'ha cridat molt l'atenció per la capacitat tan ràpida que mostren a l'hora d'aprendre. Encara que tots els que actualment estudiem aquesta carrera sabem que en alguns moments és bastant dura, després és merament gratificant i gràcies a la nostra vocació espero que tots puguem arribar allà on nosaltres desitgem.

Pel que fa a la meva experiència professional amb els nens, cal esmentar que fa tres anys que treballo a l'escola on hi estudiava jo de petita durant els quinze primers dies de setembre durant el període d'adaptació a la llar d'infants. Actualment sóc monitora de natació de nens, adults i nadons. Però en aquests moments, l'horari de classes no hem permet treballar a les tardes i només faig les classes de nadons. Per últim, i per a mi un de les coses més divertides que realitzo durant l'estiu, és ser monitora de campaments.

Espero que aquest nou blog que s'inicïa ens sigui d'utilitat!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada